דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על שתלים דנטליים 

מאת    [ 01/05/2013 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1693 פעמים ]

 שתלים דנטליים משמשים לצורכי השתלת שיניים. הם תורמים רבות למניעת מצבים שונים אשר בעבר השאירו את חלל הפה עם שיניים חסרות וכיום מהווים אלטרנטיבה מנצחת לכתרים, גשרים ושיניים תותבות. טכנולוגית השתלים הדנטליים החלה את דרכה לפני כ- 4 עשורים בערך אך עם הזמן חדרו שיפורים טכנולוגיים לתחום אשר הפכו את השתלים לעמידים וחזקים יותר ואת סיכויי ההצלחה לגבוהים יותר. השתלים הדנטלים מהווים כיום תחום בפני עצמו המתפתח בצורה מטאורית הן מבחינה טכנולוגית ומחקרית לרווחתם של המטופלים.

במה תורמים שתלים דנטליים?
רוב חומר השן ( השורש ) שלנו נמצא עמוק התוך החניכיים ומגיע עד עצם הלסת כך שמה שאנו רואים בתור שיניים הינו רק קצה הקרחון. שתלים דנטליים הינם מעין ברגים אשר מוחדרים בהברגה חזקה מאוד אל עצם הלסת התומכת בשיניים ואל החלק הבולט שלהם כלפי חוץ מתחבר כתר השן אשר עשוי חרסינה. שתלים דנטליים, אם כן, נועדו להחליף את חלק שורש השן הנמצא מתחת לחניכיים ומטה ולהוות נשאים לחלק החיצוני המלאכותי. השתלים הדנטליים הינם ברגים עשויי טיטניום, חומר אשר מטבעו אינו גורם לדלקת בגוף ולכן מתאים לצרכים דנטליים. לעומת העבר, שתלים דנטלים הינם שתלים בעלי טכנולוגיה מתקדמת ( טיפול בפני השטח שלהם ) אשר מביאים לתהליך של יצירת עצם צמודה סביבם כך שלאחר זמן מה הם מהווים חלק בלתי נפרד מהלסת, יציבים וחזקים.

סוגים שונים של שתלים דנטליים
נכון להיום, ישנם יותר מ- 50  סוגים שונים של שתלים דנטליים אשר נבדלים זה מזה בעיצוב החיצוני, פני השטח ורמת הגימור שלהם. לצורת השתלים חשיבות רבה להצלחת ההשתלה כאשר לרופא המטפל יש מגוון רחב לבחירה החל משתלים צרים מאוד לרחבים ומסיביים, צורת קונוס או צילינדר ועוד. השימוש בסוג שתל זה או אחר אף קובע את מהות התהליך כולו, האם מדובר בהשתלה שיניים ביום אחד או תהליך רב שלבי ממושך. רוב השתלים הדנטליים בישראל מקורם מאירופה או ארה"ב אך ניתן למצוא גם שתלים מייצור ישראלי מקומי מתקדם ואיכותי מאוד. השתלים הדנטלים הישראלים נמכרים בכל העולם בשל איכותם הגבוהה ופריצת דרך הטכנולוגית שלהם. ככל שהשתלים עומדים בסטנדרטים מחמירים יותר כך הם גם איכותיים ויקרים יותר. שתלים דנטלים אמריקאים, שוודים וישראלים נחשבים נכון להיום לאיכותיים ביותר.

השתלים הדנטליים מאפשרים לבצע השתלת שיניים עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בטווח הזמן הקצר והארוך. בעזרת שתלים דנטליים איכותיים ניתן כעת להחליף שן שניזוקה או נעקרה ממקומה ואף להחזיר לתפקוד מלא לסת שחסרה את כל סט שיניה והדבר תקף גם לגבי מטופלים עם נסיגת עצם מתקדמת.

 

ד"ר יהודית-ולרי יסקין הודנט - מרפאת שיניים טבעית הוליסטית hodent.co.il בהודנט תמצאו את הפתרון הבטוח לביצוע כל סוגי טיפול השיניים, תחת קורת גג אחת. החל בסתימות לבנות נטולת כספית - מחומר קרמי חזק במיוחד, דרך יישור שיניים ואסטתיקה, מניעת טיפול שורש או ביצועו בצורה בטוחה, וכלה בהשתלות שיניים, תותבות, שיקום פה או ניתוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב